7.9.12

Το πρόβλημα.

Μέχρι στιγμής το πείραμα μου -ξέρετε, το να καταγράφω ιδέες και θεωρίες όσο είμαι μαστουρωμένος- δεν πάει κι ιδιαίτερα καλά.
Κι αυτό για έναν απλούστατο λόγο.
Γιατί είμαι μαστουρωμένος!
Κάθομαι δηλαδή εκεί στο κρεβάτι μου,ή τον καναπέ μου ή μια καρέκλα ή οπουδήποτε και σκέφτομαι τις πιο γαμάτες ιδέες, τις πιο διασκεδαστικές των παρατηρήσεων και θέλω πραγματικά να τις καταγράψω, αλλά βαριέμαι να κουνηθώ!
Κι έτσι καταλήγω την επόμενη μέρα με κάποιες ελάχιστες ακατανόητες σημειώσεις και μια θολή ιδέα του περί τι ήθελα να μιλήσω και σκέφτομαι να το γράψω κι ας είμαι νηφάλιος, αλλά μετά λέω "Δεν έχει νόημα έτσι! Ίσως αν πιω και γράψω τότε!"
Καιιιι ξανάμανα τα ίδια.
Με βγάζει απ'τα ρούχα μου όλο αυτό, αλλά απ'την άλλη είναι αρκετά ειλικρινές ως προς τη φύση του blog.


(Η "φύση του blog" προφανέστατα είναι η free pass card που θα χρησιμοποιώ για κάθε μαλακία, παράλειψη ή αφηγηματική ευκολία από δω και στο εξής. Γαμώ.)

No comments:

Post a Comment