30.8.12

A Pothead's Declaration

Γειά σας!
Είμαι ο Αλέξανδρος.
Σπουδάζω Κοινωνική Ανθρωπολογία και μου αρέσει να γράφω, να βλέπω ταινίες, και να καπνίζω μπάφο.
Στο συγκεκριμένο blog θα κάνω το εξής απλό.
Θα καταγράφω δημόσια κάθε ιδέα που έχω ώντας μαστουρωμένος, ει δυνατόν σε live time.
Είτε αυτό είναι μια σκέψη, μια συνειδητοποιήση, μια θεωρία, μια ανάλυση, ένα review για κάποια ταινία ή οτιδήποτε άλλο in between.
Επίσης θα καταγράφω τις εμπειρίες και τις παρατηρήσεις μου από τον κόσμο των μπαφάκηδων.
Θεωρώ ότι είναι ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας μας που δεν χαίρει της προσοχής και της ανάλυσης που του αρμόζει.
Ευελπιστώ κάποια στιγμή να ανεβάζω και videos, να κάνω ένα vlog ή ένα ανθρωπολογικό ντοκυμανταίρ επί του θέματος, ή απλά να ποστάρω κάποιο βιντεάκι που θα γυρίσουμε με την παρέα μου για την πλάκα μας.
Θα είμαι, όπως και είμαι αυτή τη στιγμή που σας γράφω, μαστουρωμένος, οπότε υποθέτω ότι η σκέψη μου θα κάνει αχρείαστους κύκλους και αυτονόητες επεξηγήσεις, όπως ίσως τώρα, αλλά είναι ένα ενδιαφέρον πείραμα που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.
Τα παμε.

No comments:

Post a Comment